Výřízení reklamace

Před zahájením reklamace si prosím pečlivě přečtěte veškeré informace uvedené na této stránce. Na každý náš náramek se vztahuje záruka 24 měsíců od data převzetí tohoto náramku. Záruka se vztahuje na vady způsobené vadami materiálu či výrobní vadou náramku. Opravu nebo výměnu za nový provedeme v co nejkratším možném čase a to do 30 dnů od převzetí zboží. Zboží pro reklamaci bude přijato k reklamačnímu řízení, pokud splňuje veškeré uvedené podmínky. Další informace naleznete v sekci „Obchodní podmínky“.

Záruční podmínky

  • doložení dokladu o zakoupení nebo fakturu
  • náramek musí být v kompletním stavu a nepoškozeném originálním balení (krabičce) nebo v balení, které bude chránit náramek před poškozením při přepravě. Za toto zabalení zodpovídá zákazník a je vytvořeno na jeho náklady. Ideálním obalem je bublinková folie.
  • záruka se nevztahuje na závadu způsobenou mechanickým poškozením, nesprávným používáním a na části podléhající běžnému opotřebení či nadměrnému opotřebení v závislosti na nesprávném používání (v sekci „Péče o náramky“ naleznete informace ohledně správného používání)
  • záruka se také nevztahuje na zákrok neautorizovanou osobou do struktury náramku
  • při neoprávněné reklamaci mohou být účtovány náklady spojené s touto reklamací

Pokyny pro vyřešení Reklamace

  1. Před zahájením reklamace si pečlivě prostudujte všechny informace uvedené na této stránce.
  2. Informujte nás o reklamaci zboží na emailu: reklamace@naramkytefa.cz. Jako předmět emailu uveďte „reklamace zboží – vaše číslo objednávky„. Do přílohy přiložte kopii faktury od reklamovaného zboží a další potřebné materiály jako třeba fotografie vady náramku (neni podmínka).
  3. Obratem vás budeme kontaktovat s doplnujícími informacemi a domluvíme se na dalším průběhu reklamačního řízení.
  4. Zboží zabalte, aby nedošlo přepravou k dalšímu poškození a odešlete na níže uvedenou adresu (balík do ruky nebo doporučeně).
  5. Adresa pro doručení: Náramky Tefa, František Vencl, Kateřinská 10, 12800, Praha, Česká republika.
  6. Poté, co obdržíme zboží a provedeme kontrolu, vám v co nejkratším čase a to nejpozději do 30 dnů náramek opravíme nebo vyměníme za nový. Jakmile bude náramek připravený, odešleme ho zpět na vaší adresu. V krajním případě vám vrátíme peníze. Při jakékoliv komplikaci vás budeme informovat emailem.

Pokud jsou všechny uvedené podnímky a pokyny splněny, není důvod k neúspěšnému vyřízení reklamace.

Děkujeme za vaší podporu.